nuffnang

NUFF

Jumaat, 10 Jun 2016

[TRAVEL] Promo Free Seat Air Asia (dijangka Februari 2017 onwards)

Jangan lepaskan peluang membocorkan poket untuk beli tiket Air Asia yang mana anggaran tarikh terbangnya pada tahun depan, 2017 (tarikh jangkaan terbang pada bulan Februari hingga Ogos 2017).

Tapi kena ingat, kalau nak beli tiket tu akan menyebabkan poket jadi kering pada bulan ni! Ye lah, persediaan untuk beraya nanti pasti kena keluarkan banyak duit daripada bulan-bulan biasa. Nak cekau duit buat duit raya, nak beli baju raya lah dan macam-macam lagi!

Kalau pandai urus kewangan, insya-Allah tak ada masalah sebenarnya. Promosi free seat ni walaupun secara rasminya belum diumumkan lagi travel date-nya, tapi aku agak-agak  tak menyimpang dari tarikh terbang bermula februari sehingga Ogos tahun depan.


Sejak aku mendiamkan diri kat blog, sebenarnya ada jugak aku travel ke luar negara baru-baru ni. Tapi nak menaip tu memang liat.

Walaupun aku fikir nak berhenti je pergi travel seorang diri ni, tetapi tangan tetap gatal pergi cari maklumat pasal destinasi pelancongan dan sekali sekala buru tiket flight! Dah jadi tabiat kot?

Kalau aku rajin, nanti aku share pengalaman travel yang banyak terbengkalai!

*harap aku terus rajin menaip..

3 ulasan:

  1. Travel period secara rasmi telah dikeluarkan oleh Air Asia iaitu 4 Jan 2017 hingga 21 Ogos 2017. Apa lagi, jom booking!

    BalasPadam
  2. dapat ke membeli tiket AA ke destinasi pilihan?

    BalasPadam
  3. assalamualaikum
    sy terbaca catatan tuan semasa kt laos. kenapa part 3 x de cerita? cuma gmbr je. boleh x tuan update part 3 tu sbb sy bercadang nk ke laos nnt. at least sy ada sedikit panduan utk ke sana... terima kasih

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...