nuffnang

NUFF

Isnin, 18 Januari 2016

[TRAVEL] Bercuti ke Busan dan Gyeongju -23- Draf Itinerary

Sebelum aku pergi ke Busan dan Gyeongju, aku ada buat sikit-sikit research la. Baca kat blog orang lain, tapi mostly aku lebih suka buka website rasmi korean tourism organization. Ada jugak belek-belek google maps.

Draf yang aku buat ni, sememangnya sedaya upaya aku nak ikut, tapi macam biasalah pasti ada rintangan.

Alhamdulillah, hampir berjaya rancangan aku buat tu dan aku puashati walaupun aku buat research tak seberapa mana.

Kalau korang perasan, pada hari ketiga tu, aku sengaja tak buat terlalu detail sebab rencana asal aku adalah try-and-error dan redah saja. Panduan umum sahaja yang aku buat.

klik gambar ni untuk tatapan lebih jelas.
Bila aku buat macam tu pada hari ketiga, tak ada lah rasa tertekan dan terkejar-kejar nak ikut itinerari sangat. Kebanyakan tempat menarik kami sudah pergi sejak hari pertama dan kedua. Memang betul, kami rasa lebih relaks dan santai pada penghujung kembara ini.

3 ulasan:

  1. Panduan dlm draft tu sngt membantu klu nk ke sana... blhla tiru2 ni... hehe

    BalasPadam
  2. saya punya itinerary padat sikit sebab nak cover banyak tempat dalam masa 4D3N (termasuk perjalanan pergi balik), hehe..

    BalasPadam
  3. ada yang nak pakej ini lake toba tour package

    kami pandu anda dengan best service

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...